Rechercher
  • Dàvi Assas-Silveri

Festenal de vidèo d'en Daluis 2017

Mis à jour : 12 févr. 2018

A l'oucasioun de la journada Nissarda que s'es debanada en lou vilage de Daluis lou 19 d'aoust 2017 e en coulabouracioun mé lou coumitat dei festa de Daluis, Cultura Viva a


ourganisat lou proumié festenal de vidèo en langa de la countea. Per un proumie, fouguet una reussida estent qu'aven radunat mai de dès vidèo per aquel'oucasioun. Lou pichin fim qu'a gagnat aquel'edicioun es aquèu d'Eva Fumaroli mé lou siéu "Determinacioun". Aven ben segur lou proujet d'ourganisà un autre festenal ma stou còu sus Nissa. Vi tenderen au fiéu de l'evoulucioun d'aquèu proujet ben segur.

A l'occasion de la journée Niçoise qui a eu lieu au village de Daluis le 19 aout 2017 et en collaboration avec le comité de fêtes de Daluis, Cultura Viva a organisé le premier festival de vidéo en langue de comté. Pour un premier ce fût une réussite puisque nous avons rassemblé plus de dix vidéos pour l'occasion. Le court métrage qui a gagné est celui d'Eve Fumaroli avec son "Determinacioun". Nous avons bien sur le projet d'organiser un autre festival mais cette fois ci sur Nice. Nous vous tiendrons au courant de l'évolution de ce projet.









21 vues

© 2018 da Cultura Viva